O nas Polityka jakości
Usługi firmy Stan Shipping Agency Ltd. świadczone są zgodnie z wymaganiami klientów w sposób rzetelny i efektywny oraz zgodny z przepisami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie:
-
Bezpieczeństwa pracy,
-
Prawa pracy,
-
Przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
-
Przepisów Unii Europejskiej,
-
Konwencji międzynarodowych.
Polityka jakości obejmuje następujące zamierzenia i kierunki działań:
1. Dokładne rozeznanie wymagań klientów i aktywne wychodzenie naprzeciw ich potrzebom,
2. Rzetelne informowanie klientów o bieżących możliwościach firmy oraz uwarunkowaniach wewnętrznych i zewnętrznych, mających wpływ na jakość wykonania zleconej usługi,
3. Dostosowanie działań firmy oraz dobór procedur i środków aby spełnić wymagania zleceniodawcy w sposób zapewniający pełną satysfakcję klienta, ekonomicznie efektywny, jednoznacznie udokumentowany,
4. Zapobieganie działaniom, które mogłyby w jakikolwiek sposób podważyć zaufanie do firmy,
5. Ciągłe doskonalenie systemu jakości poprzez usprawnianie procedur działania i podnoszenie kwalifikacji personelu.
Środkiem realizacji polityki jakości jest system zarządzania jakością oparty na międzynarodowej Normie ISO 9001:2015.
Wobec klientów za jakość świadczonych usług odpowiada Najwyższe Kierownictwo reprezentowane przez Dyrektora.